Boot naar Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van BriGert - WaarBenJij.nu Boot naar Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van BriGert - WaarBenJij.nu

Boot naar Oslo

Door: Brigitte

Blijf op de hoogte en volg BriGert

19 Juli 2016 | Noorwegen, Oslo

Vertrek uit Kiel met de boot naar Oslo, een hele ervaring. Wat een enorm schip! Ik heb mijn ogen uitgekeken! Het begint al met onthouden waar de auto staat en waar onze hut is. Spullen dumpen en het dek op, afvaart vanuit Kiel met bewolkt, droog weer maar wat is dit leuk om mee te maken! Dan binnen de boel bewonderen, winkelstraat, restaurants, kroegjes, je kan het zo gek niet bedenken of het is er. Met een biertje op het dek klinken we op de vakantie....voor zover dat lukt met plastic bekers. :D
De middag en avond vliegt voorbij, we hebben genoten van een enorm buffet, superlekker en vers allemaal! Genoten van een geweldige show met muziek en dans waarbij we helemaal vooraan zaten met een heerlijke cocktail. De vakantie begint goed, tijd om uit te rusten van de drukke weken die nu al gevoelsmatig ver achter ons liggen. Bovenin het schip naar de zonsondergang gekeken, ehhh beetje dan door de bewolking heen donker zien, nietemin de sfeer was goed!
Vanmorgen weer een super ontbijt. Maar eerst het dek op, we varen het fjord in en voor het eerst zie ik Noorwegen en Zweden in levende lijve, het is nu al mooi, zon lekkere temperatuur en geweldige omgeving! Dit jaar voor het eerst in mijn leven ga ik niet richting het zuiden maar noorden op vakantie, het bevalt me prima, wat mooi als ik om me heen kijk.
Nu inmiddels in Oslo, paleis bezocht en sfeer van de stad opgesnoven. Heerlijk relaxed, geen lange rit voor de boeg. Rijden naar Lillehammer straks.

• 19 Juli 2016 - 14:50

Ric:

Hallo saampjes, goed te horen dat de start goed en relaxed is verlopen.
    Lekker lamballen op een boot met eten en drinken erbij. Hoezo vakantie.
    Goede reis verder naar het noorden.

• 19 Juli 2016 - 21:29

Geke:

Ha Be en Gert! Fijn om te horen dat jullie start van de vakantie goed is. Wat een luxe om zo 1000 km je te laten verwennen op een boot. Dat is genieten.

• 20 Juli 2016 - 08:19

G.de Kleijn:

Hoi Jitsie en Gert Wat een mooie berichten lees ik van jullie.Het is echt genieten hè ? Fijn dat het allemaal zo vlot verloopt. Ik wens jullie een fijne vacantie verder en zie uit naar het verslag.

• 20 Juli 2016 - 17:13

Niki:

Hi Gert en Git
    Klinkt erg goed en relaxed begin.
    Zo hoort dat met vakantie
    Geniet
    Niki